Trött på vädret

Måste bara börja med att säga att herregud så mycket vädret påverkar både kropp och själ! Har vart helt otroligt trött hela dagen idag och det blir inte så mycket bättre av att frysa så fort man bara tittar ut genom fönstret, på det kalla och gråa värdet och regnet som smattrar mot fönstret.
Men runt klockan halv fem så mötte jag upp Amanda för en springtur, blev 4 km och tog lite dryft 20 min. Var inte minsta lilla taggad innan, att springa är inte min grej riktigt och bättre blir det inte av vädret. Så är ändå nöjd, kändes grymt skönt efteråt i alla fall. 
 
Ikväll har Annika vart här och vi har ätit lite god sallad och slappat lite framför tv:n. Är helt otroligt trött så det lär väl bli att gå till sängs snart, så fort jag druckit upp min kopp te. Ha en fin kväll♥

Dagens mellanmål bestod av en slags hallonsorbet från himmelriket (!!) och en havremuffin med smak av avocado som jag bakade igår, kommer skriva mer om dessa inom en väldigt snar framtid...


Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback