Instagram

 
Följer ni mig på instagram? Där uppdaterar jag en del och har på senaste tiden blivit mer aktiv där, där får ni mer uppdatering och mobilbilder. Matbilder och träningsbilder och inspiration till er :) 
 
Tycker verkligen instagram är riktigt roligt och älskar att göra mina bilder fina och sedan redigera osv. Jättekul med en sådan sorts app! Har dock haft det ett par år men det är inte förrän senaste månaderna jag verkligen tycker det är sjukt roligt. 
 
@jenniferaaandersson heter jag där iaf så se till att följa mig och om ni lägger upp bilder som jag tycker är fina/intressanta så följer jag oftast tillbaka!♥

Kommentarer
Ida - Hon som föddes med LKG säger:

​Just nu så har jag "dagens blogg", delta gärna :)
http://www.nattstad.se/idahtt/dagens-blogg-1-15752585

2014-10-09 | 13:25:50
Bloggadress: http://nattstad.se/idahtt
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback