Absss

Hello! Gårdagens benpass blev helt okej lyckat, när jag kom dit var det fullt med folk på hela gymmet tyvärr men det avtog efter ett tag. Men blev inga squats tyvärr för den där ''spärren'' som ska sättas på skivstången var så sjukt trög igår så fick verkligen inte på den :( Måste sett jättekul ut när jag stod där och kämpade mig flåsig och sedan gick där ifrån haha...
 
Idag när jag kom hem var det bara att sätta sig med SO- plugg på en gång i princip. Men fy så dåligt det gick att plugga idag... Vi har prov om en vecka och just nu är allt som en enda sörja i mitt huvud! Kom på mig själv att jag läste utan att ens fatta vad jag läser. Men tror det också berodde på att jag var så sjukt trött i huvudet efter en hel skoldag så får se till att vara lite piggare imorrn när jag pluggar helt enkelt. 
 
Efter att ha tvivlat ett tag på dagens träning så kom jag fram till att ändå träna ett pass för mage idag, hemma. Och gud sån tur att jag tog mig i kragen och gjorde det trots att jag var helt slut! För idag gick det riktigt bra med träningen och fick till ett grymt pass, supersetade övningarna och det brännde ordentligt. Behövde verkligen koppla bort allt ett tag och röra på mig lite kände jag. Passet hittar ni under bilden. 
Dagens smarriga middag blev lax med pesto och var det godaste jag ätit på ett tag kan jag säga, muuums. Känns som jag alltid skriver att vi äter lax men det är bara för att jag nästan alltid skriver ut det för att det är ju så goooott haha♥
 

 
 
ABWORKOUT
 
Superset, alltså att jag körde båda övningarna direkt efter varandra och sedan en kort vila mellan varven
Spiderman climb 20 st
Fällkniven 20 st
x3 
Superset:
Jumping jack plank 20 st
Liggande benlyft 15 st
x3
Superset:
Sidodips 20 st
Twisted plank 30 st
x4 och byt sida för varje varv i dipsen
Superset:
Magpress med gummiband 30 st
''Heel toe'' 30 st (övning för inner core, lite svår att förklara dock)
x3
 

Kommentarer
milina.blogg.se säger:

fin du är! :)

- ps. jag har en giveaway på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke!

2014-09-24 | 02:11:00
Bloggadress: http://milina.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback