Monday evening

Denna måndag har det blivit en hel del träning, vilket jag älskar! Sprang på idrotten som sagt och det gick ännu bättre denna gång, fick en tid på 14.47 min vilket jag är nöjd med, absolut. Sedan hade jag en lektion till innan jag fick sluta och då gick jag direkt till gymmet för att köra ett benpass, ett pass som blev otroligt lyckat och lyckades verkligen trötta ut mina ben riktigt ordentligt. Och sjukt roligt pass dessutom, gaah vad jag älskar gymmet :D Kommer ett inlägg senare där jag lägger upp dagens pass. Pappa hämtade upp mig efter det och när jag kom hem kändes det underbart att få duscha ordentligt efter dagens träning. Och efter att ha packat upp och sysslat lite med olika grejer så var jag bara tvungen att lägga mig på sängen en stund för att vila lite. SÅ trött alltså! Helt seg i huvudet och kroppen, men nu efter middagen känner jag mig mycket piggare så antagligen var det mat kroppen behövde :) 
 
Nu har jag precis avslutat ett samtal med mormor, var ett tag sedan jag pratade med henne så det var väldigt roligt att få höra från henne♥ Men senare börjar ju idol som jag ska kolla på och så lär det bli en rätt tidig kväll för mig ikväll så jag verkligen får ordentligt med sömn och återhämtning! xoxo


 
 

Kommentarer
Alice säger:

Åhh vad fint hår du har!

Svar: Men åh tack så mycket finis! Du ska ju dock inget säga ^^<3
Jennifer

2014-09-09 | 18:34:11
Bloggadress: http://alicelindstrom.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback