Så svag för detta



Naturgodis kan ju vara bland det bästa som finns alltså! Blev en underbar blandning ikväll med massor olika slags nötter, MUMS på det❤️

Annars har jag haft en skön och lugn lördag, blev en sväng till stan med syrran förut och hittade b.l.a svarta jeans till mig, har velat köpa det en lång tid och nu förhoppningsvis hittat de perfekta. Så sjukt jobbigt att leta jeans enligt mig! Sedan mötte vi upp farmor för en fika och ikväll har vi spenderat tiden här och tagit det lite lugnt framför tv:n med lite naturgodis som sagt hihi. 

Har ni haft en bra lördag finisar? 

















Kommentarer
MATILDA säger:

håller med, älskar natur godis! :D synd bara att det är dyrare än vanligt godis :o

2014-09-06 | 23:49:32
Bloggadress: http://matildays.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback