That day after legday..

Hej kära vänner, idag känns det som mina ben ska explodera så fort jag bara rör en millimeter på dem, hejdå!
 
Haha nej men allvarligt, när jag vaknade var jag riktigt besviken för att jag inte hade en sån där sjuk träningsvärk som man vill ha efter ''legday''. Men den smög sig på mer och mer under dagen tills jag knappt kunde röra mig om jag suttit still ett tag.. Men som sagt, i looove it! :D
 
Blev i alla fall en sjukt bra dag p.g.a att det var håltimma på spanskan sista lektionen så vi fick sluta vid två idag! Vart så glad för vi hade suttit och hoppats på att just den lektionen skulle bli inställd haha, så kom hem mycket tidigare idag och tog det lugnt ett tag. Hade tänkt att gå en powerwalk idag men p.g.a vädret och min träningsvärk så blev det inställt och jag vilade helt och hållet istället. Men när pappa kom hem hjälpte vi till på tomten i alla fall ett litet tag så det var skönt att komma ut en liten sväng ändå.
 
Snart börjar idol så det ska jag kolla lite på, bara en dag att ta det lite lugnt kändes skönt, vila upp sig inför morgondagens träning istället!
 
Dagens frulle blev gröt på 1 dl havregryn, ½ ekobanan, 2 dl vatten toppat med jordgubbskvarg (mosade jordgubbar+kvarg), plus en skiva danskt rågbröd! Helt klart favoritfrullen just nu, någon form av havregrynsgröt toppat med jordnötssmör och bärkvarg. Dööör verkligen så gott det är! Längtar så sjukt mycket till frukosten på kvällen när jag vet att jag ska äta detta på morgonen haha! 
Ser ut som jag smetat på typ en liter jordnötssmör men det är bara typ drygt 1 msk som rann iväg en massa hehe :-)


 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback