15 years today

Yeey! Idag fyller jag 15 år!
 
Pappa och syrran kom och sjöng för mig imorse och så fick jag även lite presenter. Och så blev det lyxig frulle med jordgubbar o annat mums. Kunde inte tro mina ögon när jag öppnade mina paket, för kan ni gissa vad som låg i det ena paketet? En dator! Åhh gud blev så otroligt glad och tacksam kan jag lova, för min gamla dator lär väl explodera när som helst haha... Den låter så högt att man nästan blir döv och blir så varm att man helt ärligt bränner sig på den. Plus att den hakar upp sig helt och hållet hela tiden och uttagen fungerar inte som de ska osv... Så en ny dator var faktiskt behövligt men hade aldrig ens kunnat önska mig det ju! Hade verkligen inte minsta lilla aning om det så blev otroligt glad verkligen :D
 
Alla andra presenter jag fått både igår och idag är också helt fantastiska måste jag säga, världens finaste familj och släkt<3 Kommer göra en video där jag visar upp vad jag fått så småningom, tänkte lägga upp den på Youtube då jag är extremt taggad på att göra en nystart där. Kommer göra en video och förklara allt om just det senare.
 
Men idag ska jag mest vara hemma, möjligt att jag tar en springtur senare och sedan ikväll ska vi ut och äta på restaurang. Så blir en lugn och mysig födelsedag för min del, hoppas ni får en bra dag vänner!
 
 

Kommentarer
Mathy säger:

Vad roligt! Stort grattis!!

2015-04-12 | 20:14:28
Bloggadress: http://www.nouw.com/mathy
malla säger:

Hej, din blogg är verkligen jätte fin och jag undrar vart du redigerar dina bilder? kram

2015-04-15 | 10:43:12
Bloggadress: http://lifeofmalla.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback