Please, focus

Glad påsk kan jag ju börja med att skriva! Denna påskafton kickades igång med en mysig frulle med familjen, följt av ett rygg och triceps-pass på gymmet. Gick bra och fick ändå rätt bra kontakt, men som sagt så kämpar jag fortfarande med kontaken i just ryggen. 
 
Något som jag verkligen tänkt på den senaste tiden, och stört mig på extremt för den delen, är folk som verkligen inte är fokuserade under sina pass. För ett tag sedan såg jag några tjejer sitta vid en konditionsmaskin och trampa lite på cykelpedalerna medan de satt med mobilen i handen och kollade instagram, facebook osv. Och det var inte heller så längesedan jag såg två tjejer som körde lite bicepscurls, medan de under seten satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Liksom hallå, va??? Blir så arg, på riktigt haha. Om man utan problem kan sitta och prata normalt eller sitta och gilla andras bilder på instagram under ett set, så är det inte jobbigt! Det kan bara inte vara jobbigt. Blir så arg för träning ska vara jobbigt, visst man behöver inte känna sig helt spyfärdig efter ett pass, självklart inte. Och jag har inget emot de som pratar litegrann mellan seten. Men det är just det där när man ser att någon inte ens anstränger sig ett skit på gymmet, varför går du ens dit? Du slösar bara pengar och tid. För det handlar inte bara om att ta sig dit, det är vad du ger under själva passet som räknas. Våga ta i, annars kommer du inte få några resultat! 
 
FOCUS.
 
Dagens pass, körde på tills de stängde, klockan ett. Så blev ca. 70 minuters träning :)

Kommentarer
FridaMatsdotter säger:

Gött med lite påskträning :)

2015-04-04 | 19:19:09
Bloggadress: http://matsdotter.shapemeup.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback