Breakfast

Enkel men supergod frukost fick det bli imorse. En skål med fil och sockerfri müsli (från frebaco), o så gjorde jag även lite äggröra på 1 ägg, en skvätt mjölk, lite salladskrydda och 2 skivor kalkon. Självklart en kopp grönt te till det, as usual! Himla mumsigt och sällan jag äter äggröra, men går både fortare och är godare nästan än att bara koka ägget. Fast ett vanligt kokt ägg är ju inte fy skam det heller ;)
 
Igår var jag med Amanda, och efter ett tag skrev Elin och Hanna i vår spanskaklass att vi skulle komma ner till sjön. Så vi satt där nere och snackade om allt möjligt igårkväll, o tittade på solnedgången haha. Väldigt mysig kväll iaf :) Idag är jag dock hemma hela dagen, för att städa och fixa i ordning en massa hela dagen. Att det är sista dagen på sommarlovet idag känns ju mindre kul och får typ ångest när jag tänker på det... Vart tog sommarlovet vägen egentligen? :( Vill ha fler underbara sommarkvällar, men det blir ju tyvärr inte samma sak när man går i skolan om dagarna. Men aja, dax o se det postivt! Jag får iaf tillbaka gamla rutiner, och helt ärligt, så mår jag som bäst när jag har allt under kontroll. Har vart rätt spontan nu i sommar vilket är riktigt skönt ibland, men jag saknar ändå att ha allt under kontroll och kunna planera sina veckor i förtid :) 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback