I'm back again

Oh shit... Det var ett tag sedan! 
 
Jag har helt enkelt haft ett litet blogguppehåll här ett tag nu. För det första har det som ni kanske förstår berott mycket på skolarbete osv. Betygen sätts just nu och vi har prao under två veckors period nu. Vilket därför innebär att alla lärare gav ut typ 820483 prov och läxor de sista veckorna precis...Så ja, en hel del plugg helt enkelt. Plus att man ska försöka hinna med allt annat också. Inte helt lätt dvs. 
Hade väl egentligen tänkt att jag skulle ha mer tid för bloggen nu under praon, har ju inget plugg och det är verkligen underbart skönt kan jag lova. Men jag har bara känt för att inte göra något speciellt. Att bara ta det lugnt. Spela lite gitarr som jag inte gjort på alldeles för länge. Tränat. Haft lite egentid helt enkelt. Det har vart skönt att bara få göra typ ingenting faktiskt... Men den kommande veckan ska jag försöka ta tag i bloggen lite mer. Ev. fixa lite youtube-videos också eftersom det var ett tag sedan det också. 
 
Det är bara det att det är så sjukt mycket jag vill egentligen. Jag skulle vilja satsa massor på bloggen, lägga ner flera timmar om dagen. Spela in en massa roliga youtube-videos. Träningsvideos, träningsinlägg, nya recept (speciellt nu till jul) osv... Vet bara inte vart jag ska börja liksom? Viljan finns verkligen där men det är bara det där första steget att faktiskt ta tag i det som är det svåra. Men men, det blir när det blir!
 
Jag hoppas att ni kan ursäkta mig för mitt långa uppehåll här(snart en månad ju...) och att ni förstår mig. Ska försöka komma på banan så fort jag kan igen! Har ju så mycket idéer hehe... 
Två senaste från min insta, @jenniferaaandersson

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback