Lunchtips

Idag fick jag bli hemma igen, kunde knappt sova inatt så mycket jag hostade så kände att om jag någonsin ska bli bra från denna förkylning (som idag pågått i 2 veckor...) så gäller det att vila, vila och vila! Försöker så gott jag kan att inte komma efter i skolan ändå genom att plugga hemma osv. Får se om jag kommer till skolan imorgon, ska nämligen iväg på lördag kväll så vill gärna må bättre tills dess också!
 
Kan iaf ge er alla ett litet lunchtips, eller middag om man vill. Detta är verkligen en av mina favoriträtter, det är så enkelt och framför allt gott! Kycklingen var redan färdig i frysen dessutom, så var bara att koka ris och så hittade jag lite wookgrönsaker i frysen som jag värmde i micron. Plus en sås gjord på kvarg, mjölk, örter och örtsalt! Huur gott som helst hihi. Fast alla har nog redan ätit i princip detta någon gång i sina liv ;)


Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback