Today's yummie lunch

Hello weekend! 
Denna veckan har gått i full fart och börjar nu lida mot sitt slut. Har slutat tidigt hela veckan och idag slutade jag redan halv tolv! Huuur skönt? Åkte hem men kom inte hem förrän strax före halv ett. Var superhungrig så fixade lite lunch, blev en vit tonfisksås med fullkornspaghetti och grönsaker. Åhh så himla gott! Vet inte hur många gånger vi gjort denna maträtt i vår familj men det är helt klart en favo vi aldrig lär tröttna på. Vill ni ha recept? Let me know isf, så fixar jag det :)
 
Hade egentligen tänkt att åka till gymmet runt två men jag ställde faktiskt in det idag, hade noll lust att gå ut igen för jag satt inne och frös konstant plus att jag redan hade väntat på en buss i en halvtimma i kylan och hade minsta lust att vänta ännu igen på en sen buss och sedan åka buss igen hem, skulle inte kommit hem förrän fem i såna fall... Och det kändes verkligen inte alls lockande när jag kom hem så flyttade fram gymmet till imorrn istället och körde morgondagens cardiopass idag istället :)
 
Hann även med att plugga en massa och är helt klar med en engelskauppgift, så det kändes skönt! Och självklart, så har jag även hunnit med en del vampire diaries ;) Nu ikväll blir det tv-mys med syrran&farmor med lite grönsaker, dipp och cashewnötter, hoppas ni också har e bra fredagskväll kära ni! xoxo♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback