Repost: Healthy pancakes

 
Måste bara reposta detta inlägg som jag lade upp i höstas någon gång tror jag? Detta är seriöst de godaste pannkakorna jag någonsin gjort. Frasiga i kanterna, lagom söta och lite krämig smak... Definitivt något att testa nu till helgen, om man vill lyxa till det lite till frukosten :) Självklart går satsen att dubblas! Ni  måste bara testa, så fort som möjligt! Den här gången toppade jag med jordgubbar, bananskivor, ekologiskt jordnötssmör och så en klick nutella hihi, saknar nutella så mycket nu när jag inte äter godis :'(<3
 
♥½ liten banan
♥½ dl havregryn
♥1 ägg
♥Ev. en skvätt mjölk/vatten
♥Kokosolja/annan neutral olja att steka i
 
1. Mixa alla ingredienser med stavmixer till en slät smet. 2. Stek på inte alltför hög värme tills de fått fin färg. Lättast att göra små för annars går de bara sönder haha. 
 
Tips! Stek i rätt mycket kokosolja, eller ja inte en hel burk då kanske men ändå en liten klick sådär. För då blir de perfekt krämiga och UNDERBARA♥

Kommentarer
Sofia säger:

gud vad gott!

2015-03-14 | 20:03:37
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback