The sun is shining

Bild från i somras, sjukt hur mycket jag saknar sommaren just nu! Är dock övermegaglad att våren faktiskt har kommit, har vart helt underbart väder idag! Vi var ute på tomten en sväng i förmiddags och röjde undan en massa, tog en paus för lite fika mellan men annars var vi ute ett par timmar. Väldigt skönt! Var nästan för varmt att bara ha på sig en munkiströja haha :D
 
Sedan i eftermiddags har jag bakat lite matbröd, eftersom vi har bakprov på måndag så övade jag lite på att exprimentera lite med receptet. Hade i lite rågmjöl, havregryn, grahamsmjöl osv. så det blev ett väldigt fiberrikt bröd iaf :) Och nu ska vi strax grilla lite för första gången i år! Fläskfilé med rotfrukter i ugn och hemgjord tzatsiki... Alltså helt galet vad gott det ska bli haha. Typisk sommarmat ju! Åhh♥ Blir hungrig bara jag tänker på det ;)
 
Sedan blir det ju mellofinal! Så då blir det lite gottigt då med, cashewnötter, grönsaker o dipp och så har jag gjort en minisats på en nyttig fudge dessutom! Jag hejar på Måns, Isa och Dinah Nah tror jag, tycker alla de tre låtarna är bra fart i och man vill bara sjunga med haha. Vilka håller ni på ikväll? :)
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback