Matlagning & Cardio

 
Hej på er! I förmiddags så var jag och kollade på min syrra när hon uppträdde i dans, superduktig var hon! Därefter gick vi en promenad, åkte och handlade och åt lite lunch innan vi åkte hem. I eftermiddags har jag pluggat, samt tränat. Idag var det cardio och mage, men däremot gick det inte så bra. För blev lite illamående efter cardion, körde tabataintervaller och försökte mig på lite mage därefter, men det gick inte så bra så fick helt enkelt avbryta. Lagade mat istället haha. Jag har nämligen hemkunskapsprov imorgon och därför lagade jag middag idag, panerad fisk med pressad potatis, citronsås och grön sparris. Väldigt gott måste jag säga, men oj oj va rörigt det var i köket ett tag haha... Var så himla mycket att hålla koll på så blev alldeles stressad, men men...Då har man lärt sig något iaf! Måste förbereda mer imorgon och planera från början till slut. Får hoppas det går bra i alla fall!
 
Förrutom att det är måndag imorgon, så är det också legday! Yaay, inte tränat ben på huur längesen som helst! Hann aldrig köra ben den veckan jag blev förkyld och inte under denna vecka heller ju, så var nästan 3 veckor sedan!! Så är ju en aning taggad om man säger så. Nu ska benen mosas hihi ^^

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback