Factory fitness

 
Hello! Äntligen fredag, väldigt skönt måste jag säga. En vecka skola avklarad och tycker att det känns som vanligt igen i princip. Idag efter skolan så var jag i alla fall med Oskar till hans gym och testade det. Factory fitness, ganska stor skillnad från Friskis.. Typ 3 ggr så stort och väldigt fräscht och de hade allt (plus ganska mycket till) som ett gym ''borde'' ha enligt mig iaf. Plus att det är så sjukt mycket folk på friskis, jämt.. Därför blir det antagligen så att jag köper årskort där nu istället när friskiskortet har gått ut. Så det blir väldigt kul att få testa ett nytt gym och få lite mer variation. Få lite nytt. Kommer ihåg när jag hade en motivationsdipp innan jul, tror att även detta gymbyte kommer påverka motivationen en hel del. Kände, i alla fall förut, att jag var lite trött på ''det gamla vanliga''. Hur som helst, tror detta kommer bli väldigt bra i alla fall!
 
Annars då? Drog hemåt efter gymmet och käkade gomiddag med familjen och efter det har jag bara tagit det lugnt, en skön fredagskväll helt enkelt. Imorgon blir det troligtvis en sleepover med Amanda och Emelie haha. Söndagen blir en helt vanlig söndag, dvs. pluggdag och ''fixa-i-ordning-inför-veckan-dag''. 
 
Men en skön och lugn helg, ett bra avslut på denna vecka iaf!
 
 
 

Kommentarer
Johanna & Mathilda säger:

Hittade din instagram någonstans och gaaash vilket fint flöde du har. Vart redigerar du dina bilder? :)

Kram J&M

2016-01-16 | 21:33:16
Bloggadress: http://nouw.com/johannaomathilda
Johanna & Mathilda säger:

Hittade din instagram någonstans och gaaash vilket fint flöde du har. Vart redigerar du dina bilder? :)

Kram J&M

Svar: Men åh gud tack så himla mycket verkligen! Va glad jag blir<3 Men om jag ska vara ärlig, så redigerar jag bara bilderna i instagram-appen haha. Jag har testat lite olika appar men blir sällan riktigt nöjd, så nöjer mig med den redigering som finns i instagram :) Kanske inte världens bästa, men funkar enligt mig!
Kramis
Jennifer

2016-01-16 | 21:33:38
Bloggadress: http://nouw.com/johannaomathilda
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback